Hobi Saya

Blog - My hobby

Hobi saya menyanyi. Saya suka menyanyi muzik klasik dan muzik indie. Tahun lepas, saya menyertai NUS Voices. Saya dan kawan-kawan berlatih setiap hari jumaat. Kami menyanyi dua lagu, “Until We Die” dan “Glasshouse” di TAB pada 28hb Mac 2015. Ibu dan kakak saya datang mendengar saya menyanyi. Saya sangat gembira hari itu. 🙂

Author: Cheryl Tan

22 // +65 A closet thinker. Documents her life in words and songs. Hopelessly obsessed with skies, and oh, FOOD.

Leave a Reply

